دوره Wordpress

دوشنبه 24 آبان 1400
9:41
محمد

وردپرس یک سیستم نرم افزاری Open Source است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. برای ایجاد وب سایت ها و وبلاگ های زیبا. با استفاده از برنامه کاملاً منعطف و قابل تنظیم همچنین تم ها و افزونه ها گوناگون کار را برای یک طراح سایت راحت می نماید. سیستم وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان می باشد که با استفاده از آن می توانید وب سایت های کامال حرفه ای در حوزه های مختلف بسازید.به طور مثال برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی کافیست افزونه های مربوط به فروشگاه را به وردپرس خود اضافه نمایید.
وردپرس یک نرم‌افزار وب است که می توانید از آن برای ایجاد یک سایت استفاده کنید.تم ها را می توان به راحتی از سایت رسمی وردپرس یا صدها سایت غیر رسمی آپلود کرد
از WordPress همچنین می توان به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا فوق‌العاده استفده کرد.
وردپرس به تعداد زیادی از وب سایت ها قدرت می بخشد. در حقیقت ، 23 درصد از کل وب سایت هاس دنیا ورد پرس هستن! از وبلاگ های شخصی گرفته تا وب سایت های بزرگ شرکتی.

مخاطیبن

o طراحان وب
o و علاقمندان به حوزه طراحی
o افرادی که نیاز به ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ شخصی و بسیار کم هزینه دارند

آنچه خواهید آموخت

· راه‌اندازی حساب دامنه و میزبانی وب
· پایگاه داده MySQL را بر روی سرور خود تنظیم کنید
· وردپرس را در پایگاه داده MySQL نصب کنید
· با انتخاب طرح های رنگی ، فونت ، طرح بندی و موارد دیگر ، وب سایت خود را برنامه ریزی کنید
· جستجوی موضوعات در وردپرس
· یک تم را انتخاب ، نصب و فعال کنید
· ارسال پست به وب سایت آنها
· ایجاد صفحات وب سایت
· اضافه کردن تصاویر ، گالری عکس ، و بیشتر

· ایجاد برچسب برای SEO و دسته بندی ها برای سازماندهی پست های آنها
· استفاده از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)
· از ویجت ها و افزونه ها استفاده کنید
· ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک
· ادغام وردپرس با رسانه های اجتماعی
· سفارشی کردن یک سایت وردپرس با استفاده از PHP ، CSS و HTML

سرفصل های دوره WordPress

:Course Outline

Introduction•
o Purchasing a domain name
o Purchasing a web host
o Linking your domain name with your web host
o Setting up WordPress

Login•

Dashboard•
o Dashboard Menu Options
o Toolbar

Hiding the Toolbar•

Posts versus Pages•
o Posts
o Pages

Adding your Site Content•
o Adding a New Page
o Adding a New Post
o Adding Content with the Visual Editor
o Switching to the Text Editor
o Changing your Post Format
o Reviewing PastRevisions

Adding Images and Other Media•
o Inserting an Image
o Edit or Delete an Image
o Setting a Featured Image
o Insert an Image Gallery
o Edit or Delete an Image Gallery
o Insert an Audio or Video Playlist
o Inserting Video, Audio or Other File Type
o Embedding a Video, Image or Other Content

Adding HTML Links•
o Inserting an HTML Link

Inserting Links to Media Files•
o Editing an HTML Link
o Removing an HTML Link

Editing Existing Content•

Deleting Content•

Fullscreen Editing•

Saving and Publishing Content•

Categories•
o Adding Categories within your Post

Tags•
o Adding Tags within your Post

Media Library•
o Viewing a File in the Media Library
o Adding a File to the Media Library
o Editing the File Properties
oEditing an Image
o Deleting a File from the Media Library

Comments•
o Replying to a Comment
o Editing a Comment
o Quick edit
oEdit
o Unapproving and Approving Comments

o Marking Comments as Spam and Trash

آموزش وردپرس؛ مراکز آموزشی یا خودآموز؟

همانطور که همه ما شنیده ایم، وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم‌های مدیریت محتوا است. با وردپرس، هر کسی می‌تواند یک وب‌سایت بهینه بسازد و با کمی تلاش آن را مطرح نگه دارد. وبلاگ نویسان می توانند به راحتی با وردپرس شروع به کار کنند. دوره آموزش وردپرس در سطوح پایین تری، نیاز به داشتن تخصص زیادی ندارد. طبق آخرین آمار، بیش از 75 میلیون وبلاگ وردپرس وجود دارد!

دوره WordPress با در نظر گرفتن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آموزش داده می‌شود. با URL های تمیز و دسترسی به افزونه های سئو قدرتمند، در یک دوره آموزش وردپرس، خواهید آموخت تا شما وب سایت یا وبلاگ‌تان را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و سرچ آنلاین آن را آسان تر کنید.

مراکز آموزش WordPress کلاس‌هایی دارد که شما را به سرعت در وردپرس به روز می کند.

اساتید دوره وردپرس نه تنها نحوه آموزش را می‌دانند، بلکه کاربران باتجربه وردپرس هستند و سال ها تدریس حضوری و از راه دور داشته اند.

آینده شغل توسعه وب با آموزش WordPress

توسعه وب در حال حاضر یکی از مهم‌ترین زمینه‌های فناوری‌های دیجیتال با تقاضای عظیم بازار (که به طور قابل‌توجهی تقاضای شغل در کل بخش فناوری اطلاعات را افزایش می‌دهد) مرتبط با رشد پویای وب جهانی در نظر گرفته می‌شود. شرکت ها، موسسات و سازمان ها در سراسر جهان به طور مداوم خدمات وب، پورتال های وب و صفحات وب خود را ارتقا و گسترش می دهند.

رسیدن به سطح بالایی از تخصص در دوره های آموز وردپرس ، در طراحی وب (از جمله فناوری های بصری و برنامه نویسی) و همچنین در مدیریت سیستم های مدیریت محتوا، مشاغل پردرآمد و گزینه های توسعه سریع شغلی است.

به دلیل کمبود متخصصان توسعه وب و شکاف مهارت های توسعه وب، دوره های آموزش وردپرس موقعیت شغلی خوبی را در آینده تضمین می‌کند.

مواد دقیق دوره وردپرس بصورت تخصصی

در آموزش وردپرس تخصصی تکنیک‌های طراحی وب و ساخت وب در سال های اخیر به طور قابل توجهی به نفع سازندگان وب بصری، مانند Webflow، Google Web Designer یا Elementor (یک افزونه سازنده وب که با WordPress CMS کار می کند) تکامل یافته است.

از سوی دیگر صلاحیت های حرفه ای در آموزش وردپرس در پایه زبان های برنامه نویسی وب مانند (HTML، CSS و جاوا اسکریپت) برای به اصطلاح توسعه وب فرانت اند و همچنین برنامه نویسی سیستم مدیریت پایگاه داده PHP و MySQL برای به اصطلاح توسعه وب بک اند، امکان پذیر است.

کارشناسان و افرادی که در دوره های آموزش WordPress موفق به کسب دانش لازم در این زمینه می‌شوند، به راحتی می توانند نتایج به دست آمده را با استفاده از ابزارهای بصری سریعتر سفارشی، گسترش و اصلاح کنند. امروزه تقریباً به طور کامل سیستم‌های مدیریت محتوای CMS جایگزین وب‌سایت‌های استاتیک شده‌اند که پس از استقرار درگاه‌های وب (با گزینه‌های پیکربندی گسترده، سطح بالای اتوماسیون و بزرگی افزونه‌ها یا ماژول‌هایی که قابلیت‌های استاندارد را گسترش می‌دهند) به راحتی مقیاس‌بندی و توسعه داده می‌شوند. یکی از CMS های غالب در حال حاضر یک سیستم وردپرس منبع باز است که نه تنها به ساخت پورتال های وب پیشرفته امکان می‌دهد، بلکه دامنه‌های تجارت الکترونیک (سیستم های فروش آنلاین برای فروشگاه های اینترنتی یا سایر پلت فرم های تجاری) یا سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) را نیز ادغام می کند. همه این زمینه‌ها در دوره آموزش وردپرس ارائه می‌شود و توسط WD Web Development یکپارچه‌سازی می‌شود که هم در توسعه وب جلویی و هم در توسعه وب بک‌اند انجام می‌شود.

آموزش پیشرفته وردپرس

پس از تسلط بر مفاهیم تحت پوشش در مسیر آموزش وردپرس ، مهارت‌های مورد نیاز برای توسعه وب سایت های پیشرفته با وردپرس را به عنوان راه حل پشتیبان کسب کنید. با این مسیر آموزش Word Press ، مهارت‌های توسعه وردپرس پیشرفته را توسعه می‌دهید، راه حل های پیشرفته ای را در قالب ها و پلاگین های سنتی ایجاد می‌کنید و عملکرد وردپرس را با REST API گسترش می دهید.

چه کسانی از دوره وردپرس سود خواهند برد؟

این دوره برای کسانی است که قبلاً با CMS وردپرس آشنا شده اند. برای برنامه آموزش Word press شما باید تا حدودی دانش برنامه نویسی داشته باشید، اما تخصص عمیق ضروری نیست.

این دوره آموزش وردپرس پیشرفته برای کسانی ایده‌آل است که در حال حاضر راحت سایت‌های وردپرسی می‌سازند، اما به‌دنبال کار حرفه‌ای در این زمینه هستند – شاید می‌خواهند با ساخت سایت‌های وردپرسی یا ایجاد سایت‌های وردپرس پیشرفته‌تر زندگی کنند. برای کسانی که می خواهند کنترل سایت وردپرس فعلی خود را در دست بگیرند و قابلیت های آن را به طور کامل درک کنند، کمک می کند. شرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی که به دنبال ارتقای بیشتر سایت‌های مشتریان خود هستند، و همچنین کسانی که می‌خواهند ساخت و نگهداری وب‌سایت خود را به صورت داخلی ارائه کنند، که این خود نیازمند شرکت در حداقل یک دوره آموزش وردپرس است.

آنچه در پایان دوره WordPress بدست خواهید آورد

در پایان این دوره وردپرس شما بینش و مهارت‌هایی را برای ایجاد وب سایت های پیچیده، برند و سفارشی برای خود و/یا مشتریان خود خواهید داشت. این یک دوره عملی بسیار کاربردی است که در آن تمرین‌ها را کامل می‌کنید، سؤال می‌پرسید و در بحث‌ها شرکت می‌کنید تا بهترین استفاده را از زمان ببرید.

توجه: دوره آموزشی وردپرس (کد نویسی PHP) را آموزش نمی‌دهد. بلکه مقدار کمی کپی و پیست PHP در ماژول تم کودک وجود دارد. شرکت کنندگان در دوره Word press باید یک نسخه الکترونیکی از مطالب آموزشی دریافت کنند.

دسته بندی دوره های وردپرس

تعداد زیادی وبلاگ وردپرس، آموزش، پادکست، ارائه، برنامه های آموزشی و غیره وجود دارد. و اگر هدف شما آموزش وردپرس به صورت عمیق است، باید از انواع مختلف منابع مشورت بگیرید. از آنجایی که در حال خواندن این مطلب هستید، به جرات می توان گفت که وبلاگ ها و آموزش هایی تحت پوشش دارید. با این حال، بهترین راه برای پیشرفت سریع، تکمیل دوره های آموزشی ساختاریافته است، و این چیزی است که در این لیست خواهید یافت: برنامه های آموزشی رسمی وردپرس برای کاربران متوسط ​​و پیشرفته وردپرس.

  • ساختاریافته: این امر منابع بزرگی از آموزش وردپرس مانند WPSessions را که برنامه مطالعاتی ساختاریافته ای ارائه نمی دهند، رد می کند. دانشپذیر دوره وردپرس باید به دنبال برنامه‌های ساختار یافته ای باشد که دوره های ساخت یافته را ارائه می دهند.
  • اختصاصی وردپرس و توسعه‌گرا: این دوره‌های آموزش وردپرس برای Beginners را که مختص وردپرس نیستند با منابعی مانند BobWP و WP 101 که عمدتاً مبتدی‌گرا هستند را طی می‌کند.
  • استفاده از انواع ویدئوها، تراک‌های صوتی، مقالات، کدها، بحث‌ها و پروژه‌ها: این امر منابع تک بعدی مانند بسیاری از وبلاگ‌های آموزش وردپرس که احتمالاً به آنها سر می‌زنید.

تعداد زیادی دوره عالی وردپرس به صورت آنلاین و یا حضوری در دسترس است. هر کسی که مایل به تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس باشد، می تواند با جستجوی اندکی این کار را با بودجه محدود انجام دهد. تنها چیزی که باقی می ماند این است که برنامه مناسب دوره وردپرس را انتخاب کنید، یک برنامه مطالعه تنظیم کنید و به آن پایبند باشید.

https://b2n.ir/q99074https://zx1.ir/IUfZJhttps://yun.ir/r53sbc

[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش شبکه و امنیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]